משלוחי פרחים לחגים

שנה חדשה בפתח ואיתה אווירה של התחדשות הפרחים מזמן הפכו למתנה נפלאה לני כל חג, אנו בנרדי פרחים מבצעים משלוחי פרחים בירושלים לכל מטרה 24 שעות ביממה.

משלוחי פרחים – לא מה שחשבתם!

החגים הם הזדמנות פז לשנות אווירה, להתפייס ולאהוב. לתת תחושה של קרבה ואהבה.
לקראת החגים נרדי פרחים מעמיד למכירה אלפי זרים צבעוניים ויפים אותם תוכלו לשלוח למשפחה, לחברה ולחברים הקרובים.

משלוחי פרחים בירושלים

היכנסו לחנות הפרחים המספקת משלוחי פרחים בירושלים ותנו מפרחים טריים ומחיר מעולה!

*ניתן להזמין פרחים בטלפון ולשלוח לחברים ומשפחה בירושלים, כמו כן ניתן להוסיף ברכה על הזרים בכדי לשדרג את הזר ולהפוך אותו לאישי.

גלית להב

ביקרתי היום אצל נרדי פרחים הזמנתי את שני הזרים האלה ליום ההולדת של אימי וגיסתי ליום שני ה23. לחודש. ממליצה בחום קיבלתי שרות מצוין

קטגוריית משלוחי פרחים

משלוחי פרחים בירושלים

רוצים לפנק את היקרים לכם בזר פרחים? אתם מוזמנים לפנק את היקרים לכם באמצעות שירות משלוחי פרחים בירושלים. אפשר לבחור כל סוג של זר, ולכל מטרה. איזה סידור פרחים כדאי לבחור? מומלץ להכיר סוגים שונים של סידורי פרחים:

זר מפרחי גרברה: הפרח העיקרי בזר, הוא פרח הגרברה. לפרח, יש גוונים שונים, כמו: אדום, לבן, וורוד. כאשר מעצבים זר גרברה, צורת העיצוב היפה ביותר, היא שילוב של 2 גוונים מפרחי ברברה, ושילוב פרחים נוספים. שילובי גווני הגרברה המתאימים ביותר לזר, הם: אדום- לבן, וורוד- לבן, ושילוב של גווני וורוד לבן. סוג זה של זרים, מתאים ביותר כסידור פרחים לאירוע. את זרי פרחי הגרברה, אפשר להעביר בקלות באמצעות משלוחי פרחים בירושלים, אל כל מקום בארץ.

זרי וורדים: סוג הזרים המסמל ביותר יופי ואהבה, הוא זר הוורדים. לכן, רבים נותנים זרי וורדים ליום האהבה, או ליום ההולדת. אפשר לחלק את זרי הוורדים ל2 סוגים עיקריים: זר וורדים צפוץ, עם סוג אחד של וורד, וזר פרחים בו משולב הוורד עם פרחים אחרים. אחד מסוגי השילובים היפים ביותר של זר וורדים, הוא שילוב של ורדים ורודים עם פרחי גרברה לבנים. זר מיוחד מאוד- הוא שילוב של פרחי וורד, עם ענפי עץ האקליפטוס. יש זן וורדים רגיל, ויש זן וורדים פררו רושה. את זר הוורדים היפה שבחרתם, שולחים ליקירכם במתנה באמצעות משלוחי פרחים בירושלים.

זר פרחים ראש קרזנטמה: זר פרחים המתאים במיוחד עבור שולחנות אירוע, הוא זר פרחים ראש קרזנטמה. הצבע הלבן השולט בזר, נותן לאורחים באולם תחושה של שלווה ורוגע. צירוף של פרחים ורודים לזר, ועלים ירוקים, יוסיפו לאווירה רגועה ומיוחדת. הזר משדר רוגע, לצד חגיגיות. את זרי הפרחים של ראש קרזנטמה, מעביריםישירות אל מקום האירוע באמצעות משלוחי פרחים בירושלים.

SIMA OFIR

קיבלתי שירות אדיב ומהיר. הפרחים היו באיכות גבוהה מאוד. אני מרוצה מאוד מהשירות המקצועי. קיבלתי מעל המצופה . שמחו מאוד לקבל את הזר ששלחתי. אני ממליצה בחום לבקר ולהזמין בפרחים נרדי. הזמנתי פרחים בשעות לא רגילות. הכל המשתלה נתן לי שירות מעל המצופה. ממליצה לקנות שם מכל הבחינות!!!

קופון הנחה

פרחים בעציצים: לעומת סידורי הפרחים הגדולים, ישנם סידורי פרחים המגיעים בעציץ קטן. לפעמים, הזר יהיה פרח אחד בעציץ, ולפעמים יהיו 3-4 פרחים בעציץ. אילו עציצי פרחים קיימים? אחד מעציצי הפרחים היפים ביותר, הוא עציץ פרח הסחלבים.

זרי ורדים לחגים: פנקו את בני המשפחה והחברים היקרים לכם, באמצעות משלוח זר ורדים. אפשר לבחור את צבעי הוורדים, ואת עיצוב הזר. זר וורדים מעוצב, מוסיף אביביות ויופי לשולחן החג, ולימי האביב. איך יגיע הזר אל יקירכם? באמצעות משלוח פרחים בירושלים. אילו זרי ורדים אפשר לבחור? ישנם סוגים שונים של זרי ורדים: זר ורדים משולב, זר ורדים פררו רושה, זר ורדים צפוף אדום, זר ורדים אדום, זר וורדים משולב עם ענפי אקליפטוס.

זרי סחלבים קיציים: לא תמיד צריך למצוא סיבה מיוחדת למה לתת זר פרחים במתנה. לפעמים, אפשר סתם לפנק, ולהראות תודה והערכה. אתם יכולים לבחור זר סחלבים קיצי ויפה, ולהעבירו אל היעד באמצעות משלוחי פרחים בירושלים. אילו זרי סחלבים אפשר לבחור? אפשר לשלוח עציץ עם סחלב פלנופסיס בודד. אפשר גם לשלוח עציץ עם סחלב פלנופסיס כפול, או סחלב פלנופסיס רביעייה. אפשר גם לשלוח עציץ עם סחלבים בזוגות. אתם יכולים לבחור כמה סוגי עציצים של סחלבים בזוגות, ולהעביר אל היעד באמצעות משלוחי פרחים בירושלים.

כלים לחיות בריאים לנה שסטקוב

שירות אדיב מכל הלב , אכפתי ונעים, מקצועי ועם חיוך על הפנים ❤️ פשוט כיףףף לקנות פרחים שהם ייצורים חיים ממאיר איש פרחי נרדי המקסים

קטגוריית משלוחי פרחים

זרי פרחים ליום ההולדת: מתלבטים מה לתת מתנה ליקירכם ביום ההולדת? קנו להם זר פרחים, ושלחו באמצעות משלוחי פרחים בירושלים. אילו סוגי זרי פרחים מתאים לשלוח ליום ההולדת? הסוג המתאים ביותר, הוא זרי וורדים למשל: זר וורדים משולב, או זר וורדים עם ענפי אקליפטוס, או זר וורדים צפוף ורוד. סוגים נוספים של זרי וורדים המתאימים ליום הולדת, הם: זר פרחים נץ חלב. זר פרחים ראש קרזנטמה, זר פרחים גרברה משולבת בגוונים שונים: לבן צהוב, שילוב גווני ורוד, או שילוב אדום לבן. בחרו בזר יפה ומפנק ליום ההולדת, הוסיפו ברכה ויפה, והעבירו ליקירכם באמצעות שירות משלוחי פרחים בירושלים.

זר פרחים ליום האהבה: אין כמו לתת זר פרחים יפה ומושקע לזוג ביום האהבה. סוג סידורי הפרחים המומלץ ביותר ליום האהבה, הוא זר וורדים. מומלץ, שזר הוורדים יהיה ססגוני ומושך. סוג זר הוורדים היפה והמומלץ ביותר ליום האהבה, הוא זר וורדים עם ענפי אקליפטוס. אך, גם זרי וורדים משולבים, יכולים להיות מתנה יפה. גם זר הורנטציה בצבעים לבן ורוד או כחול, יכולים לשמש מתנה יפה ומכובדת ליום האהבה. לכם, רק נשאר לשלוח ישירות את הזר בצורה מפתיעה לידיים של בן הזוג, באמצעות הזמנת שירות משלוחי פרחים בירושלים.

זר פרחים לכלה: אחת מהמשימות המעניינות בהכנות לחתונה, היא בחירת זר פרחים לכלה. הגוון המתאים ביותר עבור זר פרחים לכלה, הוא הגוון הלבן. אם אתם רוצים לגוון, אפשר לשלב את הגוון הלבן עם עוד צבע. אם אתם רוצים זר פרחים לכלה בגוון לבן בלבד, מומלץ לשלב בזר כמה סוגי פרחים לבנים. כמובן, זר הפרחים לכלה, מתאפיין בעיטוף הגבעולים בבד הלבן. אחרי שבחרתם ועיצבתם את הזר, אל תשכחו לבצע הזמנת משלוחי פרחים בירושלים.

MAOR RON

היינו לחוצים שהזרים יגיעו להצעת נישואין של חברה – והמשלוח הגיע בתוך חצי שעה, תודה!

קופון הנחה

קישוטי רכב לכלה: רוצים להפתיע כלה, אתם יכולים להפתיע כלה, באמצעות קישוט רכב הכלה. אבל, מה אתם עושים אם אין לכם זמן לקשט את רכב הכלה? אתם נותנים לאחרים לעשות את העבודה. אתם מזמינים שירות משלוחי פרחים בירושלים. צוות מימון יגיע אל רכב הכלה, ויקשט את הרכב בבדים לבנים, ופרחים.

סידורי פרחים לאירועים: אין ספק, שהדרך הטובה ביותר לקשט אירוע, היא באמצעות סידורי פרחים. לא תמיד חייבים לעבוד כמה שעות לפני האירוע בהכנת סידורי פרחים. אפשר להזמין מהחנות כמה שבועות לפני האירוע, את סידורי הפרחים אותם תרצו לשולחנות, ולפינות הנוי. עליכם להוסיף תשלום על משלוחי פרחים בירושלים. צוות מטעם החנות, יגיע אל האולם, ויניח את סידורי הפרחים על השולחנות, ובפינות המיועדות.

סוגי סידורי פרחים המתאימים לאירועים קטנים: ישנם אירועים קטנים, כמו: ימי הולדת, מסיבת רווקים/ רווקות, מסיבת גיוס, ועוד. לאירועים אלו מתאימים סידורי פרחים קטנים. סוגי סידורי הפרחים המתאימים ביותר, הם סידורי פרחים גרברה מיני.

משלוחי פרחים לט”ו בשבט: מי אמר שאי אפשר להפתיע את יקירכם בזר לט”ו בשבט? הזר המומלץ ביותר לט”ו בשבט, הוא עציץ ביתי, עם עלים ופרחים. סוגי עציצים שיכולים להתאים, הם: ספטיפליום, הורנטציה בגווני ורוד, כחול, או לבן, גוזמניה עם פרח בגוון אדום או צהוב, וורדים מזן ביגוניה, עציצי אנטוריום עם פרחים בגווני לבן או וורוד. צרפו פתק יפה עם ברכה לט”ו בשבט לעציץ שבחרתם, ושלחו ליקירכם באמצעות משלוחי פרחים בירושלים.

פרחים ועציצים לילדי הגן/ כיתה בט”ו בשב”ט: גננות ומורות יקרות! אתן יכולות לתת לילד מתנה מיוחדת בט”ו בשבט: עציץ. הילד יוכל להחליט האם להניח את העציץ בבית, או לשתול באדמה. לפעמים, כדאי דווקא לתת לילד פרחים. אבל, לכיתות גבוהות, אפשר לתת עציצים עם שיחים מיוחדים. למשל: דרצנה מרגינטה, דיפנבכיה קומפקטה, אגלונמה סילבר קווין, או אגלונמה סילבר ביי, או אגלונמה אדומה. בחרו את העציצים, ובצעו משלוחי פרחים בירושלים אל הגן או הכיתה. חלקו לילדים את העציצים ביום ט”ו בשבט.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *